منتدي الشباب الواعي
اهلا بالزائر الكريم في احلي منتدي منتدي الشباب الواعي
من قول الله تعالي " وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلا تَعَاوَنُوا عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ "
رجاء من احبائنا الزوار التسجيل والعون علي الطاعة وتقديم الخير بما ينفع شبابنا واخواننا في هذا الزمن العصيب
وجزاكم الله خيرا
ادارة المنتدي

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدي الشباب الواعي
اهلا بالزائر الكريم في احلي منتدي منتدي الشباب الواعي
من قول الله تعالي " وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلا تَعَاوَنُوا عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ "
رجاء من احبائنا الزوار التسجيل والعون علي الطاعة وتقديم الخير بما ينفع شبابنا واخواننا في هذا الزمن العصيب
وجزاكم الله خيرا
ادارة المنتدي
منتدي الشباب الواعي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ممكن تضحك

ممكن تضحك Empty ممكن تضحك

مُساهمة من طرف محمد طارق الأربعاء مايو 12, 2010 1:21 am

ممكن تضحك !!!! ممكن تضحك Icon_biggrin ممكن تضحك Icon_biggrin ممكن تضحك Icon_biggrin ممكن تضحك Icon_biggrin

مرة واحد بيقول لواحد مش عيب مراتك ترمى الشبشب عليك واحنا اعدين فقال التانى بس بزمتك جت فيا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واحد بلديتنا جاب مليون جنيه وحطهم فى حفرة وكتب مفيش فلوس ابن عمو حمدان اخد الفلوس وكتب حمدان مأخدش حاجةممكن تضحك 157ممكن تضحك Brows

مرة واحد راح يتزوج حماتو قالتلو انت بتشتغل ايه قال دكتور اطفال قالت مكملتش ليه يبنىممكن تضحك 148

مرة واحد بيقول لزميله انت عارف ان المستشفى ده ليهة فضل عليا قال زميلة ليه قال حماتى ماتت فيهاممكن تضحك 30

مرة اثنين مشين شافو وحدة ست بتعيت فالراجل قال شفت الست
الاصيلة الى زعلانة على جوزها التانى قال ولا اصيلة ولا حاجة ده بتمسل حتى
اوريك مشى الراجل جمبها وقال القمر مالو زعلان ليه انا لو عارف انت ساكن
فين كنت جتلك فقالت الست يا حبيبى يا جوزى يلى كنت مسكنى فى مصر الجديدة
عمارة 16 الدور التانى ممكن تضحك 212

محمد طارق
محمد طارق
النجم الساطع
النجم الساطع

الجنسية : ممكن تضحك Male_e10

https://shababwaei.yoo7.com

- مواضيع مماثلة